ua en ru

Будівництво метро на Троєщину у Києві розпочнеться у 2013 р., - Вілкул

Будівництво метро на Троєщину у Києві розпочнеться у 2013 р. Про це заявив віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул у ході візиту на споруджувану станцію "Теремки", передає кореспондент РБК-Україна.

Будівництво метро на Троєщину у Києві розпочнеться у 2013 р. Про це заявив віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул у ході візиту на споруджувану станцію "Теремки", передає кореспондент РБК-Україна.

Відзначимо, раніше заступник голови КМДА Михайло Кучук заявляв, що через відсутність фінансування будівництво метро на Троєщину не почнеться в 2013 р.

Нагадаємо, 30 квітня, виконуючий обов'язки заступника голови КМДА Анатолій Голубченко заявляв, що підготовчі роботи з будівництва гілки метрополітену на столичний житловий масив Троєщина "Київметробуд" почне напередодні Дня Києва, 25 травня.

Читайте також: "Теремки" навряд чи відкриють до Дня Незалежності, метро на Троєщину поки тільки на папері

Як відомо, у бюджеті Києва на 2013 р. закладено 600 млн грн на будівництво метро на Троєщину і Теремки (по 300 млн грн для кожного з напрямків).

Будівництво четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина є однією з пріоритетних завдань у "Стратегії розвитку міста Києва до 2025 р.".

Четверта лінія метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему для близько 500 тис. жителів лівобережних районів Києва (Деснянського та Дніпровського), зокрема, житлових масивів Воскресенка, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, і забезпечить швидкий транспортний зв'язок цих районів з правобережною частиною міста. Проект метро на Троєщину передбачає будівництво 12 нових станцій.

Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту становить понад 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн осіб.

До 2025 р. в Києві планується побудувати 30 нових станцій метро.

Пасажиропотік Київського метрополітену в 2012 р. досяг чотирирічного максимуму - 526,7 млн пасажирів, але не вийшов на докризовий рівень.

Торік збиток КП "Київський метрополітен" склав 345 млн грн, що на 7,6% більше збитку в 2011 р. на рівні 320,7 млн грн. У І кварталі 2013 р. збиток столичної підземки зріс на 18,1%, склавши 106,8 млн грн.